Bijna op de helft! NEEEEEE! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cedes Mulken - WaarBenJij.nu Bijna op de helft! NEEEEEE! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cedes Mulken - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft! NEEEEEE!

Door: cedes1992

Blijf op de hoogte en volg Cedes

10 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo Lieve iedereen,

Ik weet dat ik me moet schamen, omdat het alweer een week geleden is dat ik een reisverslag erop heb geplaats. Dit komt omdat internet zo traag is en ik me dan al snel hieraan irriteer en het erbij neergooi.

Ik zit al bijna op de helft, NEEEEE niet leuk! Ik denk dat ik nog een half jaartje blijf!
Nee zal dit maar niet doen voor Tom, denk dat hij me dan hier persoonlijk komt weghalen haha..
Nu alweer twee maanden hier en er is natuurlijk weer genoeg te vertellen over afgelopen maand.
Dus ga er maar eens goed voor zitten, en lees maar gezellig mee haha..

Een maand geleden ging Olaf (vriend van Jolanda) weg, en raad eens…. Nu is hij er weer! Hij komt in totaal drie keer langs, hij vindt het hier namelijk helemaal geweldig en zo kan hij bij zijn meisje zijn. Ik vind het wel gezellig zo n mannelijk gezelschap!
Hij ging weg en een weekje later kwamen de ouders van Keedy! Ohh wat had ze hier een zin in, ze kon niet meer wachten! We zijn met z’n 5en gezellig wat gaan eten bij Equuse. Dit is alleen op vrijdag open en kun je niet reserveren dus het was haasten/haasten/haasten! Dit was een gezellige avond, kennis gemaakt met de ouders van Keedy, lekker gekletst en heerlijk gegeten! Bij dit restaurant, ofja eigenlijk was het een stal, worden er spiesen boven de tafel gehangen met vlees. Hierbij is het de bedoeling dat je dit eraf haalt met brood in plaats van je handen, dus je kreeg ook geen bord of bestek. Ook werden er potjes knoflook bij gereserveerd. Ik heb soms nog het gevoel dat ik het ruik als ik uitadem, wat een knoflook, maar wel heeeerlijk! Na het eten zijn we nog een drankje gaan doen hiernaast, bij Mundo Bizarro. (oh wat hebben we het slecht he!)

Dat weekend is Keedy lekker met haar ouders leuke dingen gaan doen en hebben heerlijk genoten.
Jolanda en ik zijn dat weekend nieuwe strandjes gaan zoeken en hebben ons heerlijk vermaakt met een cocktailtje op het strand en lekker bakken in de zon!
Nadat Olaf weg was hebben we twee weken minder weer gehad, hij heeft de zon zeker mee naar NL genomen..

Poeh, moet toch vaker een verslagje hierop zetten, want ik ben echt aan het nadenken wat ik nog allemaal gedaan heb.

Door de week moet ik ook nog stage lopen hoor, het is niet alleen maar dat ik met mijn luie reet op een strandbedje lig en cocktails lig te drinken haha..

Op stage gaat ook nog steeds alles goed, elke dag van 8 tot 5 is vermoeiender dan ik dacht. Hier liefst zou ik door de week elke dag rond 9uur naar bed gaan, maar dit lukt me natuurlijk niet.
Ook heb ik leuke collega’s en proberen we het zo gezellig mogelijk te maken op stage.
Natuurlijk had ik weer een blundertje gemaakt met bellen:
Een man belde, ik verstond Herman de Vries en ik weet dat er een vrouw bij ons werkt wat ook de Vries met de achternaam heet. Dus ik had gezegd dat ze niet op haar plaats was en ik hang op. Ik vertelde dat Herman de Vries had gebeld. Iedereen keek me al verbaasd aan maar natuurlijk ging bij mij nog geen belletje rinkelen, totdat iemand zei: Cedes… zei die man misschien niet: HAAR MAN in plaast van Herman? En toen dacht ik OEPSSSS dat moet het inderdaad geweest zijn. Dus iedereen heeft hier lekker hard om moeten lachen en telkens als die man belt wordt er gezegd dat Herman gebeld heeft hahaa…

Door de week gebeurd er op stage eigenlijk niks speciaals, alleen dat er af iemand eens wat doms doet..
En in het weekend is het eigenlijk dat we altijd naar een strandje gaan en s ‘avonds lekker gaan eten ergens en dan soms nog op stap.

Afgelopen twee weken heeft Keedy op een huis van iemand moeten passen. Toen ik daar aankwam wist ik niet wat ik zag, ik vond het echt een droomhuis! Ik zou hier meteen gaan wonen als ik genoeg centjes zou hebben, maar helaas.
1 Avond heb ik bij haar geslapen, eindelijk een goed matras, lekkere airco en koud water wat uit de kraan komt! Hebben die avond lekker filmpje gekeken en vielen toen als een blok in slaap.

Ik ben in de afgelopen maand naar Full Moon Party geweest, dit konden we eerst niet vinden en toen we er aankwam stond er een rij alsof heel Willemstad leeg liep. Dit was een leuke avond en de sfeer was top!
Ook ben ik nog naar een Villa Party geweest met een paar huisgenoten en zijn we tot slot naar Bermuda geweest. Ook hier heb ik me weer kostelijk vermaakt! Duhh…
Een week geleden was er de laatst “goud is fout”party en hier wilden we graag op een foute manier heengaan. Keedy en ik zijn als Barbie gegaan. 2 afschuwelijke staartjes op ons hoofd, roze lippenstift, roze broekje en daar gingen we. We hebben deze afgelopen 2 maanden nog niet zoveel “sjans” gehad als die avond. Dus daarom loop ik nu de hele tijd met twee lelijke staartjes op Curacao rond.. (haha)
Deze avond werd ook het liedje: SJENG OAN DE GENG gedraaid. We kwamen niet meer bij van het lachen en hebben volop meegezongen terwijl iedereen ons een beetje stom stond aan te kijken!

Wat ook leuk om te vertellen is, is dat we laatst met zijn drietjes ergens zaten te eten en er zat een heel vreemd zenuwachtig koppel naast ons. Toen ze het eten kregen stootte Keedy me aan en ik moest eens naar hun kijken.. Hun zaten de hele tijd naar hun eten te staren, enkele seconden lang. Ik dacht dat ze er met hun hoofd in gingen vallen zo zaten ze ernaar te kijken. Uiteindelijk hoorde Jolanda dat ze aan het bidden waren.. OEPS.. Is niks mis mee, maar van een afstand zag het er erg belachelijk uit, vooral omdat wij dachten dat ze naar het eten waren aan het staren…

Het is nu maandagavond half 10, heb net nog een paar kleren gewassen en een beetje opgeruimd. Ik heb dit weekend een lang weekendje gehad. Vrijdag en maandag vrij, HEEEEERLIJK!
Zoals ik al zei is Olaf er momenteel weer. Hij is afgelopen vrijdag aangekomen en blijft nog 2 weken.
Keedy en ik zijn deze vrijdag naar een mooi strand geweest: Cas Abao. Hier kun je als je ton je kin in het water staat je tenen nog zien, zo een helder water is het. Maar natuurlijk ligt er een wat grotere steen in het water en ja hoor, Keedy en Cedes struikelen hier allebei over! Zag er erg charmant uit!
Ook zag ik dat een man zijn zwembroek kapot had, ik zag iets wat ik liever niet had gezien en ging zo snel mogelijk het water uit haha…

Nog 2 weekjes en dan komen Pap en Mam en Junot! Ik blijf die zaterdag bij hun slapen. Pap zei al: Al moet ik op de grond slapen, maakt me niet uit! Heb hier erg veel zin in. En een halve week later komt Tom ook al. Ik ga een heerlijke tijd hebben, dat weet ik zeker!

Ik hoop dat de was nu ver droog is, anders heb ik geen laken om onder te slapen..
Volgens mij heb ik de hoofdlijnen weer een beetje verteld en als ik iets vergeten ben dan typ ik het er de volgende keer weer bij!
Ik vind het trouwens leuk als jullie er een reactie onder zetten! Erg leuk om allemaal te lezen!
Wanneer ik terug ben ga ik er een boekje van laten maken en jullie reacties komen er dan uiteraard ook bij!
Dus schrijf een reactie, dan kom je ook in het boekje! Haha

Dikke Sunshi ‘s(kusjes) en knuffels en jullie horen snel weer van me!

xxxxxxxx Cedes

PS: Reken me niet af op de spelfouten, ik ben al blij dat ik zo een verhaaltje kan typen haha..

  • 10 April 2012 - 01:46

    Barbie :

    Hello Barbie,

    Wat een gezellig verhaal weer.. Je schrijft dat het een week geleden is dat je het laatste reisverslag geschreven hebt.. Kijk....zo snel vliegt de tijd bij ons!!! 1,5 maand voelt aan als 1 week. (Haha, foutje bedankt)

    Nog even en dan zijn onze Ken's er ook. Dan is de reis pas echt compleet!

    Maar oh wat ben ik blij dat wij elkaar 'gevonden hebben.' Zonder jou was mijn stagetijd hier op dushi Korsou nooit zo leuk als dat het nu is.

    Love you XX Keedy

  • 10 April 2012 - 10:07

    Monique:

    Hoi Cedes.
    Wat leuk om dit allemaal te lezen begin echt jaloers te worden? Het weer hier is 3 x niks dus geniet maar in het weekend voor mij mee! Nog heel veel plezier daar en we missen je bij appie? Groetjes Moni

  • 10 April 2012 - 12:35

    Yvonne:

    ha mi douchie! Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Je ouders zien er ook al erg naar uit om naar je toe te komen. Heb al aangeboden mee te gaan om de koffers te dragen, maar nee hoor!!......JAMMER !! Geniet maar van de tijd samen en je verdere stage. Dikke poen uit Berg. Yvonne

  • 10 April 2012 - 19:04

    Ingrid:

    Hoi Cedès,
    Ik hoef niet te vragen hoe het met je gaat! Zo te lezen geniet je met volle teugen!! Gelijk heb je!

    Maar, dat wil niet zeggen dat we je niet missen! Vooral Tom telt de dagen af!

    Heel veel groetjes van ons en een dikke knuffel :)

  • 12 April 2012 - 20:20

    Broer(tje):

    Hey lief zusje,
    Hoe je je verhaal al begint begin ik al te glimlachen. Hoe het daar staat zo ben jij ook haha! Nog een week en dan zijn we er eindelijk. Ik heb er gewoon echt enorm veel zin in!
    Tot binnekort xxx

  • 12 April 2012 - 20:44

    Pappie En Mammie:

    Zittend op de bank hebben we je verslag gelezen, ja je hebt t echt naar je zin, we hebben weer gelachen. Bepaalde dingen zien we levensecht voor ons....
    Toch wel fijn dat je ook erbij schrijft dat je stage loopt.......weten we tenminste waar we voor betalen hahahaha
    Hier in Aelse zijn 2 staarten verboden, dus niet doen! Ziet er wel goed fout uit!
    Hoe bevalt de krot nog, al goed gewend?
    Nou moppie vertel even wat je bij die man zag, je maakt ons wel nieuwsgierig, moet toch wel heel erg zijn als jij t water uit gaat.....
    Nou meissie tot snel, we tellen flink af, moet er wel bij nadenken dat t bij jullie zomer is, dus geen colltruien inpakken hahaha
    Boyd gaat naar opa en oma, en Snappie blijft thuis, ff de buurtjes vragen..
    Doe de grtjs aan Herman???? ::::)))
    Houden van je en missen je xxxx

  • 12 April 2012 - 21:19

    Marianne:

    hoi meisje,
    nou nou, wat een lang verslag zeg, maar wel heel leuk. Het gaat best snel voorbij denk ik. Hier lijkt dat tenminste wel zo, maar ik denk bij jou ook want je hebt het goed naar de zin. Lekker he dat je al bijna het eerste bezoek krijgt, kun je ze alles laten zien. Hier gaat alles zijn gangetje en is het koud. Daar kun jij je niks bij voorstellen he, maar wij kunnen de sokken nog niet uitlaten, bah maar ja! We wensen je een hele leuke verjaardag overmorgen en natuurlijk een dikke knuffel en heeeeel veel xxxxxxxxxxxxxxx Nog veel plezier!!!

  • 13 April 2012 - 22:08

    Ouders Keedy:

    Hoi Cedes

    proficiat met je verjaardag.
    we wensen je een Super mooie dag toe.

    veel plezier
    groetjes Rene en Annelies

  • 15 April 2012 - 17:12

    Oma Annemarie &opa J:

    Lieve Cedès,
    Leuk reisverslag. We hebben niet de indruk dat je het niet naar je zin hebt.
    Wat een belevenissen, het lijkt ons ook geweldig om een aantal maanden op zo'n eiland te verblijven. Fijn dat je er zo van kunt genieten. We kunnen ons vooorstellen dat je er naar uit kijkt dat je ouders en broer komen en enkele dagen daarna ook je lover komt. We hopen dat het weer dan goed is en iedereen er met volle teugen van kan genieten.
    Fijn dat ook je stage je goed bevalt. (doe Herman de groeten van ons) ha,ha. Die kleine foutjes horen erbij en brengt de nodige humor. Heb je ons pretboeket nog ontvangen? Dat hebben we per e-mail verzonden via een site die we nog nooit gebruikt hebben. Hopelijk is het goed gegaan.
    De allerliefste groetjes en een dikke knuffer van oma Annemarie en opa Jan. xxxxxxxx

  • 15 April 2012 - 18:00

    De Buurtjes:

    Hoi Cedes, allereerst gefeliciteerd met je verjaardag xxx
    Fijn om in het verslag van jou te vernemen dat het je goed gaat. Nog even dan krijg je hoog bezoek vanuit Elsloo. Samen zullen jullie hier naar uitkijken. Geniet verder van je verblijf daar. En ook nog succes met je stage. Groetjes van Anita, Arno, Kevin en Jeroen.

  • 15 April 2012 - 18:06

    Marianne Lamers:

    Hoi Cedes, gisteren is het mij jammer genoeg niet gelukt, maar hierbij alsnog hartelijk gefeliciteerd van ons allemaal. Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Heb net je verslag gelezen en ziet er goed uit, ik denk dat ik stiekem in het koffer van mam meekom. Hier is het natuurlijk echt hollands weer.
    Ik wens je nog een supergezellige tijd en geniet ervan, want als je terugkomt begint hier weer het gewone leven.
    Lieve groetjes van Marianne en Syri

  • 16 April 2012 - 15:35

    Barbara:

    Hoi Cedes, leuk je verslag te lezen!! Gelukkig geniet je met volle teugen!! Dus dan hoeven ze hier ook niet bang te zijn dat je heimwee naar huis hebt,ook een geruststelling, dat je vader desnoods op de grond moet slapen had hij ook tegen mij gezegd!ze kijken er enorm naar uit om hun dochter weer eens te kunnen knuffelen!!!lieve Cedes geniet van je stage en ook straks als je ouders en je vriendje er zijn. Dikke kus uit ElslooX, Barbara en Tous

  • 22 April 2012 - 18:29

    Moeder Keedy:

    Hoi Cedes

    heel veel plezier met je ouders en broer.
    geniet er samen van met volle teugen.
    groetjes Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

5 maanden Curacao

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2012

I LOVE CURACAO!

03 Mei 2012

3 maanden in Curacao!

10 April 2012

Bijna op de helft! NEEEEEE!

29 Februari 2012

Maandje in Curacao

13 Februari 2012

Eerste weekje!
Cedes

Actief sinds 07 Feb. 2012
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 19410

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 29 Juni 2012

5 maanden Curacao

Landen bezocht: