Eerste weekje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cedes Mulken - WaarBenJij.nu Eerste weekje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cedes Mulken - WaarBenJij.nu

Eerste weekje!

Door: cedes1992

Blijf op de hoogte en volg Cedes

13 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve iedereen!

Het heeft eventjes moeten duren maar hier is mijn eerste reisverslag, heb natuurlijk eerst wat moeten meemaken voor ik iets kon vertellen!

De reis begon al goed, 5uur vertraging! Was erg balen en het was al helemaal shit toen ik afscheid moest nemen van pap, mam, junot en tom!
De vliegreis was ook vreselijk, 10uur moeten reizen en niet kunnen slapen. Eenmaal aangekomen werden we opgehaald van het vliegveld en naar ons huisje gebracht, ik dacht dat ik in een krot beland was, alles was smerig! Maar het erge hieraan is dat het na een paar dagen begint te wennen.

Ook is er hier alleen maar koud water, dus ik kan hier niet zolang onder de douche staan als thuis.

De dag na aankomst moest ik om half 11 op kantoor zijn bij wereldstage, hier hebben we een preek gekregen dat we voorzichtig moeten zijn en dat we niet topless mogen zonnen en blablabla..
Hierna ging ik naar mijn stage om kennis te maken, gelukkig duurde dit maar een half uurtje want ik was dood!

In het weekend zijn jolanda en ik naar mambobeach gegaan, supermooi strand en ik weet dat ik niet mag klagen maar het was erg warm. Savonds zijn we Keedy gaan ophalen en zijn we samen naar het feestje goud=fout geweest! Erg leuk om weer even dialect te kunnen spreken.
De zondag hebben we natuurlijk weer aan het strand gelegen om nog wat bruiner te worden. Deze dag begonnen ook al wat zenuwen voor mijn eerste stagedag. Dit was goed gegaan, wel even wennen om van maandag tot en met vrijdag van 8tot5 te werken.

Ook drink ik ongeveer 4 liter water op een dag en moet ik 100x naar de wc. Lotte nu weet ik ook hoe jij je voelt, egt verschrikkelijk haha.
De donderdag en vrijdag zijn we ook op stap geweest, het uitgaan is hier prima, alleen kan ik geen alcohol verdragen, want wanneer ik er 4 opheb lijkt het alsof ik er 10 opheb, maar dit zal wel door het weer komen.
Zaterdagavond hebben Jolanda en ik lekker hier op het balkon gezeten met een flesje wijn, ff rust! Terwijl iedereen ons voor gek verklaarde dat we niet op stap gingen maarja.
Vandaag, zondag dus heb ik voor eerste x een leguaan gezien, hij liep voor mijn voeten en kwam naar me toe gelopen. Natuurlijk kwam er weer een kreet uit, maar ik houd gewoon niet van die beesten. Vandaag hebben we ook lekker op cabana beach gelegen en Keedy, Jolanda en ik hebben hierna lekker een hapje gegeten. Er zat iemand voor me wat me erg bekend voorkwam, het was Quintino. Komende vrijdag draait hij hier ergens. Normaal ga ik meteen met zo iemand op de foto maar ik zag er te erg uit! Keedy kon hem en heeft even met hem staan praten. Na het eten zijn we naar Wet&Wild geweest op mambobeach. Dit was ook erg gezellig, maar ook te warm. Quintino heeft even bij ons gestaan en hij vroeg of ik een sigaret voor hem had, ik had bijna gezegd vanL je verdient genoeg dus koop maar je eigen sigaretten haha!

Nu zit ik op mn bedje en ga ik zo maar slapen want er zit een vermoeiende week aan te komen. Zaterdag komt al de vriend van Jolanda dus zij is helemaal in haar nopjes. Ik vind al van mezelf dat ik flink wat heb verteld, ben benieuwd hoeveel verslagen nog zullen volgen.

Ohja nog iets, toen we op een avond naar huis wilden gaan met 4 meisjes, want het was maar 10min lopen, werden we tegengehouden door security. We moesten een taxi pakken, want 10min voor ons was een groep stagiairs overvallen met een pistool, dus dit was wel ff schrikken. Daarom gaan we ook maar auto huren en als me iemand niet bevalt rijdt ik hem om!
Wanneer ik nog leuke dingen heb meegemaakt laat ik het weten! Kusjes en veel liefs uit het zonnige Curacao!

  • 13 Februari 2012 - 06:05

    Tom Delleman:

    Haj sjattie!

    Dan toch eindelijk maar een verslagje geschreven haha! T meeste wist ik natuurlijk al maar wel leuk om t zo te lezen!
    Veel succes weer deze week en we skypen vanavond wel weer!

    Hou van je lieverd!

    Xxxxx

  • 13 Februari 2012 - 17:21

    Aniek Herberighs:

    Haa muppie!

    Super leuk verslag! Lekker jaloersmakend haha. Ik denk toch veel aan je! Ben maar voorzichtig, geniet en doe jolanda en keedy de groetjes van me,

    Dikke kus en knoevel

  • 13 Februari 2012 - 17:54

    Ingrid Erdkamp:

    Cédes, een leguaan voor je voeten! Ik krijg echt de kriebels als ik er aan denk. Ik ben vreselijk bang voor die krengen en nog erger hagedissen omdat die sneller kunnen rennen. Heel veel plezier tijdens je stage maar gezien je verhaal (al dat stappen) gaat dat zeker lukken haha. Groetjes uit een regenachtig Stein

  • 13 Februari 2012 - 18:13

    Ingrid:

    Heel leuk om te lezen Cédès!
    Ik zie het al helemaal voor me, jij met die leguaan :)
    Geniet van alles, maar blijf voorzichtig!
    Succes weer met je stage!
    Liefs, xxx

  • 13 Februari 2012 - 18:55

    Mammie:

    hoi musj, wat heb ik toch gelachen om je verslag, ik zie t allemaal levendig voor me hoe je reageert op bep. situaties. Tis ontzettend stil hier, geen Cedès, geen Tom en geen vriendinnen van je hier over de vloer. Gisteren Kevin, Aniek, Nadieh en Aniek in Genhout gezien, ff lekker geknuffeld. Junot liep ook mee, superleuk, wij zijn na de optocht nog ff bij Sonja en Harry geweest, echt gezellig! Junot lag al in bed toen we thuis aankwamen, kapot als n hond, niks gewend hahahaha.
    We zijn klaar voor de optocht, wordt weer leuk denk ik, Anita en ik krijgen t weer druk, niet erg, krijgen we t ook niet koud......anders aelserkroet!!!! Donderdag is oma Alice jarig, probeer er aan te denken, ff bellen....
    Zaterdag naar de revu geweest, superleuk, flink gelachen met die lange Paul, wat n figuur zeg!
    Is je kamer nog zo vies of heb je gepoets????? of stel je daar ook uit.....hahahaha! x
    Hoe is t op de werkvloer, leuke collega's, leuk werk?
    Op dit moment voel ik me niet fit, beetje keelpijn, beetje verkouden, rillerig dus vandaag niet naar de zumba, goed hè? Maar ja beter nu dan met carnaval, zou zoooooo jammer zijn hahahaha
    Zo lieverd ik ga stoppen, vindt t super dat we je kunnen volgen, tot snel! Mis je xxx

  • 13 Februari 2012 - 22:34

    Marianne:

    Hoi Cedes, leuk om je verslag te lezen. Je hebt al heel wat meegemaakt zeg. Eerst die vreselijke vertraging en dan die lange vlucht erachteraan, bah. Maar je bent er nu en het avontuur kan beginnen. Fijn dat het op je werk al een beetje bevalt, en aan die leguanen wen je wel, als het een krokodil wordt, is het een ander verhaal, ha, ha. Hier is alles goed met Ben en de boys. Tis alleen een beetje frisser dan bij jou, maar ja. Nog veel plezier en kijk goed uit. Dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 14 Februari 2012 - 10:38

    Sonja Weyers:

    Hoi Cedes
    Leuk om op deze manier jouw leventje te volgen!!Tis wel ff anders dan Aelse,he?Geniet er goed ,je krijgt nu je kans!!!Maar,mijn overgevoelige moederzorgen komen nu ook wel ff kijken...................kijk je goed uit,a.u.b.?Veel plezier daar!!!En doe je best!!!

  • 15 Februari 2012 - 16:05

    Michelle:

    Hoe Lotte zich voelt,hahahahaha! Fijn dat alles goed is :)

  • 16 Februari 2012 - 20:10

    Oma Gerda:

    Lieve Cdes
    Hier een paar woordjes van Oma Gerda.Door al die ellende van je zijn jullie goed aangekomen.Hier is het flink koud geweest,en we hebben een flinke kou gehad ,veel hoesten,nu gaat het al beter.Zaterdag gaan we naar Meers optocht kijken,Zondag in Sittard,Maandag in Beek,en Dinsdag in Maastricht als het weer het toelaat.Volgende week Vrijdag krijgen we de nieuwe auto.Cedes ben je aan het zonnetje gewend?dat zal wel,je zult wel een lekker kleurtje hebben.Is het ook druk met uitgaan of op het werk?En je moet aan alles wennen.Cedes dat is het zo een beetje.Heel veel succes.veel liefs,dikke knuffelvan Oma en Opa.

  • 19 Februari 2012 - 21:14

    Moeder Van Keedy:

    Hoi Cedes

    Ik ken je alleen van foto maar ik wil ook wel even iets van me laten horen.
    tom je vriend kwam gisteren even aan mij vragen of ik Keedy miste.
    natuurlijk mis ik haar en hij ook jou.
    Maar geniet maar lekker samen van zon zee en strand.
    En voordat jullie het weten staan jullie weer in het koude kikkerlandje.
    We zien elkaar snel en dan drinken we ons een lekker glaasje.

    Groet Moeder van Keedy ,,Annelies,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

5 maanden Curacao

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2012

I LOVE CURACAO!

03 Mei 2012

3 maanden in Curacao!

10 April 2012

Bijna op de helft! NEEEEEE!

29 Februari 2012

Maandje in Curacao

13 Februari 2012

Eerste weekje!
Cedes

Actief sinds 07 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1448
Totaal aantal bezoekers 19442

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 29 Juni 2012

5 maanden Curacao

Landen bezocht: