3 maanden in Curacao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cedes Mulken - WaarBenJij.nu 3 maanden in Curacao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cedes Mulken - WaarBenJij.nu

3 maanden in Curacao!

Door: cedes1992

Blijf op de hoogte en volg Cedes

03 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve familie, vrienden en kennissen,

Het blijft me steeds verbazen als ik hoor hoeveel mensen mijn reisverslag lezen! Echt superleuk!

Ik heb laatste weken weer genoeg leuke dingen meegemaakt, dus ik dacht: Het is weer tijd voor een nieuw reisverslag!!

Mijn laatste reisverslag was een week voor mijn verjaardag! Die week heb ik gewoon weer stage gelopen en hebben we savonds vaker wat gedronken of we zijn ergens wat gaan eten. Jullie zullen wel denken dat ik 10 kilo dikker moet worden hier, maar het valt nog mee haha..
Ik mocht kiezen wat we het weekend gingen doen, omdat het mijn verjaardag was, dus na lang denken had ik toch eindelijk een planning kunnen verzinnen:
Op vrijdag had Jolanda vrij dus die was lekker een hele dag met Olaf naar Westpunt gegaan. Ik had gewoon stage en na mijn stage zijn Keedy en ik een ordinair frietje gaan eten! YumYumYum..

’s Avonds zouden we naar Cabana gaan, hier waren we op vrijdag nog nooit geweest maar we hadden van anderen gehoord dat dit heel gezellig moest zijn. En ja hoor, wat een TOP avond! Eerst hebben we lekker wat gedronken en rond een uur of 9/10 kwam er een bekende life band! Het was superdruk en er waren mensen van alle leeftijden, echt een topsfeer!
En om 12uur was het dan zover, ik werd 20!!! Keedy, Jolanda en Olaf hadden een fles prosecco voor me besteld en het feestje kon beginnen. We zaten lekker op de lounge banken en hadden overzicht op de mensen die zich “debiel” waren aan het gedragen op de dansvloer! Zelfs mijn naam werd door de zanger omgeroepen: Cedes, proficiat met je verjaardag! Het was echt een supermoment en ik voelde me ook echt jarig! Na “een paar”drankjes zijn we opgestaan en hebben we ook lekker gedanst op de 90’s muziek! Het was vreemd dat ik geen familie en vrienden van thuis om me heen had maar ze hebben er hier voor gezorgd dat ik een onvergetelijke verjaardag zou krijgen!

Die ochtend op 14 april kwam ik mijn kamer uitgelopen en overal hing een prachtige foto van me op: Onze barbie wordt 20!! Haha.. Ze hadden voor een lekker ontbijtje gezorgd en een lekker stukje appeltaart.
Daarna zijn we naar Papagao geweest, hier hebben ze de lekkerste bedjes en ik ben dus ook een paar keer in slaap gevallen. Nog steeds voelde ik me jarig, want ik werd de hele dag in de watten gelegd door Keedy, Jolanda en Olaf! Ook hebben we daar heerlijk geluncht en heb ik leuke cadeaus van ze gekregen!

Savonds stond op de planning om naar St. Tropez te gaan en hier een hapje te gaan eten. Mijn beste vrienden waren ook aanwezig: KAKKERLAKKEN!!!! IEHHHH BAHH!! Gelukkig waren we al klaar met eten toen we een aantal zagen lopen en toen er een bij Olaf op de voet zat zijn we aan de bar gaan zitten met onze knieën tot aan onze nek! Na het eten zijn we op stap naar Bermuda gegaan om mijn verjaardag af te sluiten!
De zondag zijn we naar het strand Porto Marie gegaan, ook een supermooi strand. Nu was het aftellen echt begonnen want de zaterdag zouden pap en mam en Junot aankomen.. SPANNEND!!!


De hele week heb ik nog gewoon stage gelopen, niks speciaals dus. En voor ik het wist was het alweer weekend!
Op vrijdag zijn Keedy en ik naar een Poolparty geweest. Tom was hier niet zo blij mee, want ik ging dus in mijn bikini op stap haha.. Dit was ook een leuk feestje en natuurlijk zijn we een paar keer het zwembad in gedonderd. Bah wat een vies water was dit, maarja kan ook niet anders met een poolparty he?!

En toen was het eindelijk zaterdag 21 april! Ik had tegen mijn ouders gezegd dat ik ze niet kon komen ophalen, omdat ik iets te doen had. Maar duhhhh tuurlijk ging ik ze ophalen! Samen met Jolanda en Olaf ben ik naar het vliegveld gegaan. Het was een beetje dubbel, want Olaf ging naar huis en ik ging mijn ouders ophalen.
Eerst zaten we op een terrasje en toen ik de eerste mensen naar buiten zag lopen met de koffers ben ik erheen gerend en ben ik gaan wachten.. Pff wat was dit een spannend moment, had de tranen al in mijn ogen voordat ik ze had gezien! Een meisje wat achter me stond hoorde ik opeens roepen: daar staat mijn broer!
Dus ik keek naar binnen door een raam en daar stonden dus ook Pap/Mam en Junot uitbundig te zwaaien!
Ja hoor, hier kwamen al echte tranen en ik stond helemaal te trillen. 10 min later kwamen ze ook eindelijk naar buiten gelopen! Ik kan het niet beschrijven maar wat een speciaal moment was dit!
Ik heb ze allemaal eens goed vast gepakt en de eerste minuten niet meer los gelaten! Iedereen was aan het huilen, zo vreemd om na zo een lange tijd weer samen te zijn! Echt heeeerlijk!

Nadat hun naar het busje liepen om naar het hotel gebracht te worden ben ik snel naar huis geraced, heb mijn spullen gepakt en ben naar hun hotel gegaan. Hier hebben we nog even aan het strand gelegen en genoten van het mooie strand bij hun hotel.
’s Avonds zijn we wat gaan eten in Punda, we zaten aan de zee met live muziek en kon eindelijk weer een normaal praten in plaats van dat stomme skype.

Om 9uur lagen we in bed, ik was die avond bij hun blijven slapen omdat ik toch weekend had. Ze hadden twee tweepersoons bedden en heb me naast Junot genesteld. Ik was ook als een blok in slaap gevallen en natuurlijk waren we rond half 7 al wakker. Maaaar dit kwam goed uit, want om 7uur was het ontbijt al geopend! Dit was de eerste keer in Curacao om eens een normaal ontbijt te hebben. Normaal is het droog brood met kaas haha.. (studentenleven he!!)
Deze dag heb ik ze meegenomen naar Lagun, een klein strandje waar je supermooi kan snorkelen. Ook kun je bovenop gezellig wat eten, alleen lopen hier leguanen op het terras, met als gevolg: Pap, Junot en ik aan een tafel en mam zat aan de bar! Haha.. Het zijn ook echt mega beesten!

’s Avond zijn we ook bij Il Forno wat gaan eten en daarna nog een lekker ijsje natuurlijk! Pfff en dat was mijn weekend weer, 1 dagje met pap en mam en Junot gehad en dat was het weer! Maar ik had ze gezegd dat als Tom er was, dat ik de vrijdag ook vrij zou pakken zodat we iets met zijn 5en konden gaan doen.

De maandag en dinsdag gingen redelijk snel en na mijn stage ging ik altijd nog ff naar hun. Op dinsdag was ik ook nog daar blijven slapen, omdat ik de woensdag maar een half dagje hoefde te werken omdat ik Tom moest ophalen van het vliegveld! YEAAAAHH eindelijk!

Die dag duurde het me te lang tot het 12uur was, ik heb de auto gepakt en VROEM VROEMM naar het vliegveld! Heb hier nog een tijdje moeten wachten maar kon gelukkig whatsappen met mijn lieve vriendinnetjes!
En daar kwam hij dan eindelijk: MIENE TOM IN CURACAO! Toen ik hem zag stak ik mijn armen in de lucht alsof ik op een of ander festival stond.
Ik sprong hem in de armen en heb hem eens goed vastgepakt! Tom wist de eerste paar minuten niet zo goed wat hij moest doen en zeggen. Hij kon me eindelijk na die tijd weer eens vasthouden en gewoon met me praten! Ook dit was een erg speciaal moment, na zo een lange tijd eindelijk mijn "lover" weer bij me!

We zijn de auto in gestapt en ben naar mijn VILLA gereden haha.. Ik was helemaal enthousiast om Tom alles te laten zien waar ik het over gehad had.
Eenmaal op mijn kamer aangekomen kon het vuurwerk beginnen….. haha nee grapje..

Ik wilde dat hij meteen zijn zwembroek aandeed en dat we nog even samen van mijn vrije middag konden genieten!

Ik wist dat pap, mam en Junot bij hun op het strand waren dus toen zijn we naar hun gegaan. Tom keek ook zijn ogen uit om alles wat hij om zich heen zag. En daar lag Tom dan, twee uur nadat hij het vliegtuig uit kwam lopen lag hij al met zijn kont op het strand! Heerlijk toch?!

We hebben ons bij pap en mam gedoucht en zijn daarna ergens in Punda wat gaan eten. Hierna zijn we nog samen met Keedy en Jolanda wat gaan drinken bij St. Tropez. Tom was kapot moe en zijn ook beetje op tijd naar bed gegaan.

’s Ochtends heb ik Tom bij pap en mam afgezet en ben ik door naar stage gegaan, niet leuk! Mijn stagedag ging te langzaam en wilde snel naar huis. Ben meteen naar hun hotel gegaan en zijn toen met zn tweetjes wat gaan eten bij Ginger, hmmmmm….
En op donderdag had ik al lang weekend, vrijdag vrij, za, zo en de maandag en dinsdag!

Op vrijdag zijn we met zn 5en naar het mooie witte strand: Cas Abao gegaan. Het strand is daar zo wit, dat het gewoon pijn doet aan je ogen! Tom was de dag van te voren al flink verbrand en kon dus de hele dag in de schaduw gaan liggen.. Erme jong!

Zooooo raar, eerste 2,5 maand alleen in Curacao en dan lig ik opeens met pap, mam en Junot en Sjattie op het strand in Curacao! Hebben deze dag lekker genoten en geluierd.

’s Avonds stond op het programma om wat te gaan eten bij Cabana met hierna een live band. Dezelfde als op mijn verjaardag dus we wisten al dat het een gezellig avondje zou worden.
Na het eten kwamen ook Keedy en Jolanda en hebben lekker wat gedronken met z’n allen.
Het was een gezellige avond, alleen Tom zat kapot moe op de loungebank haha.. Het leek alsof hij toen pas las had van de jet lag.

Op zaterdag gingen pap en mam en Junot alweer, niet leuk en het ging ook veeeel te snel! Dat weekje hebben we weer lekker om elkaar kunnen lachen en het ook super gezellig gehad! Wat ben ik toch blij met ze!
Maar gelukkig dat Tom er was, dit maakte het vertrek toch een beetje minder erg. We zijn die zaterdagmiddag nog samen met Keedy en Jolanda naar het strand geweest. Is echt een straf hoor die weekenden aan het strand! (neah dus!!)

Wat kan het toch heerlijk zijn om na zo een lange tijd naast iemand wakker te worden en die je dan een half uur lang op je rug kietelt! Een van de zoveel dingen die ik gemist heb haha!
Ben ook erg blij dat we samen een lang weekend konden doorbrengen, omdat ik geen dagen vrij heb. Heb deze al opgepakt en moet ze ook inhalen.

Op zondag zijn Tom en ik met z’n tweetjes weg geweest, naar Westpunt. We voelden ons erg volwassen, met zijn tweeën het eiland rondrijden om op zoek te gaan naar een knus strandje. We zijn onderweg nog gestopt bij het National Park. Een normaal iemand loopt hier uren rond, maar Tom en ik hadden het na een kwartier gezien. Een paar fotos gemaakt zodat we konden laten zien dat we er geweest waren en toen door naar het strand haha..
Hebben hier ook een lekkere dag gehad, weer ff tijd met zn tweetjes zoals thuis!

En toen was het alweer maandag 30 april: Koninginnedag in Curacao!
Om 9uur stond Keedy aan de deur en zijn we stad in geweest. Het zag er zwart van de mensen haha.. Oepsie.. Zooo druk, maar toch had iedereen wat oranjes aan en het leek alsof we gewoon thuis waren.

Ik heb een mooie ring voor mijn verjaardag mogen uitzoeken van Tom. Eentje wat ik al vanaf het begin wilde hebben. Wat een schatje he?!
Na wat rondgeslenterd te hebben en 5liter zweet te zijn kwijtgeraakt, hebben we ons de bikini aangedaan en zijn we nog even naar Cabana geweest.

s’Middags zijn Kevin en Anique aangekomen. Tom is ze na het douchen gaan halen en het was superleuk om hun te zien! We zijn met z’n allen de stad in gegaan waar het studentenleven plaatsvond. Er hing wel een gespannen sfeer en veel dronken mensen, maar toch vond ik het wel een leuke en aparte Koninginnedag.

Ook op de dinsdag zijn we weer naar Cas Abao gegaan. Wilden natuurlijk het mooiste strand van Curacao aan Kevin en Anique laten zien. Kevin was net zo wit als het zand haha.. Maar dit zal niet lang duren denk ik.. Niet bruin, maar rood haha..

Pfff ja hoor, dit lange weekend ging weer als een gek voorbij..

Ben vandaag naar stage gegaan, ben thuisgekomen en heb boodschappen gedaan en gekookt. Dus voor de mensen wat denken dat ik alleen maar vakantie heb: NIET DUS haha…

Nou, wanneer jullie dit gelezen hebben zijn jullie weer helemaal op de hoogte!!
Laat een leuk berichtje achter, vind ik ook leuk :D haha..
Ik ga me weer insmeren tegen de muggen: holleeeej!
Nog 2 daagjes werken en hebbe we weer weekend. (pff geine zin in haha)

Iedereen wie me een knuffel heeft gegeven via pap en mam, Junot en Tom: een dikke knuffel terug!

Heel veel kusjes en knuffels!
Bereid jullie maar alvast voor over 2 maanden: Knuffel iedereen dood!
xxx

Beginnende neger Cedes.

  • 03 Mei 2012 - 07:34

    Ingrid:

    Tjonge Cedès, wat een verhaal! Zit ik
    's morgens vroeg al met tranen in mijn ogen :)
    Maar wat heb je het ook leuk als ik al die foto's zie en verhalen lees!
    Geniet zoveel mogelijk! Behalve je familie en vrienden mis je hier niks. Het weer is, op een enkele dag na, hopeloos :(
    Een dikke knuffel, ook voor Tom, van ons!
    Liefs, xxx

  • 03 Mei 2012 - 15:14

    Junot:

    Boh, zit ik weer een reactie te schrijven op je verslag. Terwijl ik vorige week donderdag nog met de dolfijnen zat te zwemmen... Wat gaat de tijd snel zeg! Maar wat een super leuk verslag.

    Dikke knuffel van dien breurke.
    xxx

  • 03 Mei 2012 - 19:49

    Ferry:

    Zooo nu ben ik idd weer opmde hoogte... En 24 uur verder! Wat een verhaal.... ECHT ik zou zo het vliegtuig pakken! Veel plezier nog...

  • 03 Mei 2012 - 20:38

    Pappie:

    Als ik dit lees heb ik de tranen weer in mijn ogen. Wordt een echte bral. Wat hebben we samen een schitterende week gehad. Samen met jouw en Tom. Wat ben ik ontzettend trots op jouw. Ik vind het ook geweldig de relatie tussen jouw,Keedy en Yolanda. Dit zijn echte vriendinnen. Blijf gewoon jezelf en geniet ervan. Het is zo voorbij. Ik weet zeker dat je het red!! Jouw trotse pap.

  • 04 Mei 2012 - 03:55

    :

    Lieve mup,

    Weer een super verslag. Het gevoel als je pap en mam er is....ik weet hoe het is! Heerlijk! En ook de reactie hierboven van je paps, zegt genoeg toch?

    I love you x

  • 04 Mei 2012 - 18:46

    Mamsie:

    Hoi mupke, weer n mooi, leuk verslag! Ja de tijd gaat snel...vorige week om deze tijd lagen we op t strand bij Cas Abao...en nu? Op de bank tv aant kijken, fris! Boh ik mis de zon, t wil hier maar niet lukken!
    Ik wens je nog veel plezier en geniet van alles om je heen! Succes met je stage, t gaat je lukken! Mis je! Dikke knoevel xxx

  • 05 Mei 2012 - 07:20

    Barbara (Elsloo):

    Hè lieve Cedes, altijd weer leuk om je belevenissen te lezen! Bij ons is het nu k.. weer!regen regen en nog eens regen! Stuur eens wat lekker weer hier naar toe! Nu zal je mam wel helemaal heimwee hebben, die hebben ook echt genoten bij jou!!De komende 2 maanden moet je nog maar flink genieten! Dag meis tot....ziens, ook groeten van Tous! X

  • 06 Mei 2012 - 08:38

    Nonkel Bennieboy:

    nou cedes als ik dat allemaalzo lees dan ben ik stinkend jaloers,wat een super verslag .het leven bestaat daar uit lekker eten,gezellig op stap gaan lekker aan het strand liggen en 5 dagen werken.wat een verschil met dit apeland altijd regen en koud.verder hebben we de verhalen gehoord van pap en mam en junot echt super dat jullie het zo leuk gehad hebben.Dat tom je zo verwend is ook niet raar als hij je drie maanden heeft moeten missen haha.Verder zou ik zeggen geniet er nog van en hou je haaks,je krijgt de groetjes van iedereen,daaaaaag

  • 09 Mei 2012 - 07:47

    Oma En Opa:

    Lief Cedeske uit je verslag hebben we vernomen dat alles bij jouw super is.Cedes wat een mooi en lief verslag,om ontroerend van te worden.pap mam junootje hebben een top week gehad bij jouw hebben ze ons verteld ,of ze in een paradijs waren.Cedes nog heel veel succes met je stage en geniet met Tom nog van een paar mooie dagen.Knuffel en kussjes oma en opa.
    Aan iedereen de groeten

    Cedes wij gaan van 28 Mei tot 2 Juli op vacantie in Frankrijk aan de Cote de Azur.


  • 02 Juni 2012 - 07:38

    Annelies ..:

    Hoi Cedes
    Hopelijk vind je het oranje jurkje leuk.
    ik wil je nog even voor de laatste dagen in Curaçao veel plezier wensen.
    geniet met volle teugen van alles wat Curaçao je te bieden heeft.
    en tot ziens in Beek en Elsloo.
    dikke knuffel Annelies Moeder van Keedy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

5 maanden Curacao

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2012

I LOVE CURACAO!

03 Mei 2012

3 maanden in Curacao!

10 April 2012

Bijna op de helft! NEEEEEE!

29 Februari 2012

Maandje in Curacao

13 Februari 2012

Eerste weekje!
Cedes

Actief sinds 07 Feb. 2012
Verslag gelezen: 719
Totaal aantal bezoekers 19439

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 29 Juni 2012

5 maanden Curacao

Landen bezocht: